Odpovědi na nejčastější dotazy najdete v části Často kladené otázky na záruku all-inclusive nebo pro kompletní opravu.

Podrobnosti o kompletní opravě
Objednání opravy
Opravu on-line objednáte nejlépe prostřednictvím osobního účtu MyFestool. Využijte přitom výhod bezplatné dopravní služby, rychlého provedení opravy a pravidelných stavových hlášení, která vás informují o postupu opravy.
Objednání opravy
Opravu můžete také objednat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu přímo u nás:
Telefon: 481 645 167
E-mail: customerservice-cz@festool.com
Objednávky opravy přebírá i váš specializovaný prodejce Festool. Upozorňujeme pouze, že se celková doba zpracování objednávky může prodloužit z důvodu dodatečných dopravních a komunikačních cest.
Vyřízení opravy
Jakmile se k nám vaše nářadí dostane, zkontrolujeme, zda se jedná o záruční případ. Je-li vaše nářadí registrováno pro |Záruku all-inclusive1 a běží záruční lhůta, využíváte možnosti naší bezplatné kompletní opravy2. Oprava je potom pro vás zcela zdarma ‒ přebíráme rovněž náklady na díly a dopravu.
Není-li vaše nářadí v záruční lhůtě, obdržíte od nás po analýze závad předběžný rozpočet nákladů. Pro zkrácení celkové doby trvání opravy uveďte prosím hranici nákladů. Pokud náklady na opravu nepřekročí tuto hranici, opravíme vám nářadí okamžitě.
Zadat požadavek na opravu
- Záruka all-inclusive platí pro veškeré nářadí Festool zaregistrované do 100 dnů od zakoupení. Platí záruční podmínky Festool, do kterých lze nahlédnout na www.festool.cz/sluzby
- „Kompletní bezplatná oprava“ se vztahuje také na akumulátory a nabíječky, ale nikoliv na další spotřební materiál, příslušenství a na demontovaná zařízení, ani na škody způsobené nesprávným použitím, použitím neoriginálních dílů a škody způsobené dlouhodobým nadměrným zatěžováním.